Kuidas (mitte) internetipanka teha.

 Kuna oman kontot enamikes Eesti pankades, vähemalt kolmes suuremas (SEB, Swedbank, LHV) siis otsustasin nende internetipankadele pilgu peale visata ning vaadata, milline neist see kõige parem on.

Swedbank on siinjuures pigem "tapeet" stiilis kogemus, mis otseselt ei ole halb kuid samas midagi meeldejäävalt hästi ka ei tee. See teeb kõike rahuldavalt ning on üldiselt hästi kasutatav.

Kolmetäheliste pankade juures on minu arvamused aga palju äärmuslikumad. Võtame kõigepealt SEB. Kuna ma ise ka mõned aastad tagasi SEB IT valdkonnas töötasin tean selle arendust ja telgitagust natuke rohkem kui keskmine eestlane. See omakorda ehk moonutab mu arvamust kuid keegi polegi öelnud, et antud kirjutis üdini objektiivne on.

SEB internetipank selline, kus sa pead alati mõtlema mida sa teha tahad. Menüüd ei ole kõige õnnestumalt kokku pandud, mis tähendab, et pahatihti otsid sa üsna pikka aega endale vajalikku menüüpunkti. Olen täheldanud, et kohati on lihtsam Google'sse vastav otsing kirjutada ning sealt minna kui läbi SEB Internetipanga menüü õiget punkti otsida. Nende värvivalik ei ole kõgie õnnestunum ning kogu leht jätab pigem algusfaasis oleva ettevõtte kodulehe mulje kui Eesti (ja skandinaavia) ühe juhtiva finantsasutuse oma.

LHV internetipank seevastu meeldib mulle väga. See on lihtsa ülesehitusega ning lihtsa disainiga. Kõik on intuitiivne ning peamiste liigutuste tegemine on lihtsasti õpitav. Tänu sellele on selle keskkonda kasutamine väga tõhus ning rahulolu tekitav. Tiitlie "Eesti parim internetipank" on nad siinkohal auga välja teeninud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Värvipime mängur või eelise otsija?

(Eba)eetika koodeks.